torsdag 28 januari 2010

Rensa i röran!


Förra veckans projekt var att frosta av frysen så det fotade jag inte. Denna vecka hade jag planerat att rensa pärmar inför deklarationen men det var så tråkigt så jag började sortera knappar istället. Jag har skaffat ett par plastlådor med småfack där jag sorterar upp de jag ska ha kvar. Några extra vackra ska få ligga i en vacker glasburk och fungera som prydnad. Och ytterligare några ska jag göra mig av med. Hur mycket knappar kan man använda? Fast det är klart, dagen efter jag har lämnat bort knapparna kommer jag väl att tappa en knapp och inte hitta någon bra ersättare!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning! Har bara hunnit kika liiite hos dig och jag gillar allt jag sett. Nu måste jag kika vidare och även titta in på din andra blogg.
    Ha det gott och lycka till i tävlingen,
    Regina

    SvaraRadera